Wednesday, January 31, 2007

Tokyo, here I come!


Vi blev aldrig klara med uppsatsen. Ju mer vi gjorde desto mer skulle hon ändra. Och hon ändrade inte till det bättre så vi fick jobba massa extra för att fixa till skadan. Det har känts som ett jävla sisyfosarbete. Tar aldrig slut. Men nu ska jag åka och jag ska inte tänka en sekund på det här när jag är borta. Gööött!

Vi var ute på landet i helgen. Jag hade inte tagit med mig några pluggsaker ut. Fy 17 vad skönt det var. Vi åt mat, myste en hel del, eldade, lagade god mat, bakade bröd och var ute på långprommenader. Det var nog första gången på 2 månader som jag slappnade av. Alla andra dagar, nyår, julafton så väl som födelsedag, har jag suttit på helspänn för att jag har vetat att jag måste hem och plugga. No more. Nu får hon skriva så mycket hon vill när jag är borta och med tanke på att det är väldigt lite kvar borde den vara så gott som klar när vi kommer hem.

Flyget går 07.10 imorgon. Det är sjukt tidigt. Usch. men det är väl lika bra att ställa om kroppen för sen kommer det bli kväll snabbt i Tokyo med alla tidsomställningar. E är för söt. Han kan verkligen inte få till det med alla olika tider världen om. han får ett stort frågetecken i ögonen när han tänker på det.

Nu kommer mamma snart och tjötar lite. Vi ska få låna hennes stora minneskort på resan. Trevligt med lite skitsnack nu när man börjar få lite resfeber. Sen ska jag packa lite, lämna tillbaka låneböcker (hmm, kanske kan få mamma att göra det...), träna, laga mat, fixa lite här hemma och annan skit. Tänka sig, om ett kort tag är vi i Tokyo. Mmmmm....

No comments: