Wednesday, January 17, 2007

katt














Idag har jag varit hos T. Det var trist och gick kasst. Blää, jag är så trött på det här nu så jag får ont i magen. Går runt med lite små ont i magen och mår illa nästan hela tiden. Jag kände mig så kass idag. Vi kommer ju ingenstans plus att det känns som att hon anklagar mig hela tid för att det har gått så dåligt. Som att hon säger vi men det är uppenbart som bara den att hon syftar på mig. Tror hon att jag får mer gjort när jag känner mig som en nolla. Hon också problem för den delen. Hon kommer ju ingen vart. Jag skriver i alla fall och tycker att vi kan börja med det och sen bättre på men hon vill bara skriva om och skriva om och typ bästämmer allt så att jag inte hänger med. Nu när jag tänker efter så låter hon som en riktigt ragat. Det är hon ibland. FAst vi har ju lite kul också men när denna här grejer är inlämnad så ska jag aldrig mer ha någon kontakt med henne.

Ibilen hem hittade jag på låtar som jag sjöng så högt jag kunde, typ..."du är så jälva dum, jag önskar att jag fick slå dig...". Det kändes mycket bättre sen. Plus att jag fick mat i mig, det hjälpte också.

Det enda positiva med att åka ut till bushen och jobba med henne är att jag får träffa hennes två katter. Mmmm, jag älskar katter.

Ska försöka ta mig in till stan imorgon innan dom stänger. Är såååå shoppingsugen. Dom senaste gångerna har jag kommit in vid halv 7 ca och bara flaxat omkring. Tror att jag ska köpa dom där rayban kopiorna som dom har på HM så jag kan ha dom på honeymoonen.

No comments: