Friday, January 19, 2007


Igår blev en helvetesdag hos T. Det är inte kul att jobba så nära med någon som man knappt känner. Men snart är det över, fokusera på målet nu!! Ska försöka hinna så mycket jag kan i helgen, tyvärr brukar den gå snabbare än man tänkt sig. Idag ska jag och E träna vid 12 (och klocka är redan halv 11!), sen fixa oss och äta lunch. Är nere på stan vid kanske halv 3-3 tiden. Shoppa lite inför vår resa och annat smått och gått. Kom aldrig in och köpte solisarna sist plus att E fyller år på tisdag. Dumt att fylla år två dagar innan löning!. Sen ska vi båda jobba ikväll. E börjar halv fem ochjag halv 6 men jag äter på jobbet innan så det blir ganska bra tidsmässigt. Kommer nog myyycket folk ikväll. = När i helskotta ska jag plugga?? Har ca 1h på mig nu, får väl sätta igång. Resten av helgen ser ut så här:

-Inte träffa T(jippie, vi kom fram till att det var bäst)
-Lördag dag: plugga (E jobbar)
kväll antingen softa med A och N och deras nykläckta bebis eller kolla på film och äta sushi. Kan inte önska mig något annat just nu.
-Söndag dag: Plugga och förhoppningsvis träna
kväll: jobba

Sen börjar eländet igen. Fast jag tänker som så att om jag får massor gjort i helgen så behöver jag inte träffa T så mycket. Please låt oss bli klara. Jaja, nu ska jag plugga lite och avboka alla planer nästa helg för då har vi bestämt att åka ut till landet.

No comments: