Tuesday, January 16, 2007

Svara då!!

Om två veckor ska jag sluta med mina p-piller. Det känns nästan bara bra, men lite nervöst när jag tänker närmare på det.

Nu är det morgon (kvart i 10) och jag har hamnat hos mamma och sitter här och ska försöka få lite gjort. Får se hur det går. Misstänker att jag kommer att sitta och skråla mest vid pianot eller hålla på medsånt här.

Tanken var väl att jag skulle åka hem till T och att vi skulle försöka få lite gjort där men jag har inte hört något från henne. Skumt, har ringt säkert 4-5 gånger under morgonen och avslutade med ett sms att hon skulle ringa när hon kunde. Vill inte åka dit och så är hon inte hemma, det är ändå 4 mil dit. Jag får för mig att hon inte ringer för att hon är så trött på mig. Fjantigt. Det har jag trott under hela tiden. Och den här gången har jag fått så lite gjort så jag skäääms, usch! Det är verkligen inte acceptabelt när vi har så kort tid kvar.
Ibland undrar jag vad som är fel i min skalle. Igår t.ex. så satte jag mig mitt på dagen och tittade på Wedding crasher!! Hallå! Det är det sista jag borde göra. Nämde såklart inget för E när han kom hem. Nä, nu kanske jag ska jobba på lite så att vi blir klara snart och så att jag inte tappar min sista gnutta självförtroende och så att jag slipper träffa T någonsin igen. Hurra för det!

No comments: