Monday, January 22, 2007

måndag hela veckan


Jag skröt ju lite i fredags om hur min helg skulle bli. Kanske inte gjorde allt som jag skulle men jag tränade i alla fall i fredags och jobbade både fredag och söndag och fick pluggat lite söndagnatt. Annars så dagdrömde jag mest. Jag är verkligen expert på det. Det blev även en besök på stan men inga solisar, mest trista grejer. Lite sånt vi skulle köpa innan resan.

Idag vet jag inte vad som händer. E har inte hört av sig sen vi sågs i torsdags. Det är alltid jag som ringer henne. Men nu mailade jag imorse i alla fall och försökte peppa lite (lika bra så jag blir klar med skiten). Men... inget svar. Jag fattar verkligen inte vad som händer. Vi får väl se, nu får hon gott ta och höra av sig. Jag borde plugga lite till idag, och det ska jag. Hade gärna kört en träning, men jag är alldeles för trött nu, får ta det sen. Kanske ska städa lite istället, det kan man faktsikt komma igång av. Det är just nu inte så jättefint här. Förutom den vanliga oordningen så satte jag igån att sy nyss så symaskin, strykbräda tygbitar och massa tråd ligger överallt. Mitt i det hela när det inte gick som jag ville beslöt jag mig för att gå in i köket istället och göra lite hummus. Så nu har jag ätit smarriga mackor med massa nyttigheter på. (vilket jag kompenserade med lite muffins som följde med hem från jobbet igår).

Nä, nu blir det städ.

No comments: