Monday, February 21, 2011

LANCOME

Lancome måste ju vara det bästa sen skivat bröd. Ok, att mormor får vabba ligger högt på listan just nu men ändå, vad har de i de där produkterna. Har fått olika prover på olika produkter men inget att fångat mig som lancome.
Var på Kicks idag och tänkte köpa ny dagkräm. Den kostade 600:-. För 50 ml!! Det är galet. Kunde inte. Mina fattiga tider som student/arbetslös/mammaledig sitter för djupt i minnet för att kunna spendera de pengarna. Innan hade jag en dagkräm från Nivea. Den kostade ca 40:- för 200 ml. Jag kan få 60 ggr mer nivea än lancome, men nej, så jäkla bra är den.

Nu till det braiga. Jag hittade den för 429:- på nätet. Ibland är nätet riktigt fint. Och det ska min hy också bli nu.

3 comments:

zasata said...

vilken stl är det på den?

zasata said...

Ofta är det ju lite så "manfår vad man betalar för".
Ja det skulle kunna vara den.. Hittade en ny på tradera jag budade på, men om jag inte vinner, hur mkt är din använd? är den liksom provad, eller använd?känns så där med begagnat på sånt.

zasata said...

Ah jag är intresserad :-D maila mig sara.ostling@gmail.com